Skip to content
kontakt@konkretmarketing.pl
konkretmarketing

konkretmarketing

Kolejna witryna oparta na WordPressie

Menu
  • Konkret Marketing
  • Aktualności
  • Kontakt

Branding personalny w biznesie

Brak komentarzy
| Branding personalny
czy branding personalny w biznesie jest konieczny

Własna marka osobista jest bardzo ważnym elementem, a jest nią wszystko to co ludzie mówią, myślą i jakie skojarzenia mają oni z daną osobą. To czy ktoś własną markę buduje czy też nie, nie ma większego znaczenia, ponieważ tak czy siak każdy z nas ją posiada. Branding personalny w biznesie to po prostu marka personalna, […]

Read More »

Koszt brandingu personalnego

Brak komentarzy
| Branding personalny
koszt brandingu personalnego czy jest wysoki

Na czym polega branding personalny? Jaki jest koszt brandingu personalnego? Pozytywny wizerunek w sieci to coś czego potrzebują zarówno przedsiębiorstwa jak i osoby którym zależy na rozwoju swojej kariery zawodowej. Nie da się ukryć, że wiele osób wciąż jeszcze nie przykłada do tego szczególnej uwagi. Co prawda pierwsze wrażenie robi się tylko jeden raz, jednak […]

Read More »

Czym jest wizytówka w Google?

Brak komentarzy
| Marketing

Co to jest wizytówka w Google? W jakim celu się stosuje oraz jak można ją założyć. Jeżeli chodzi o wizytówkę w Google, te pytania pojawiają się bardzo często. Wizytówka w Google jest bardzo potrzebna, ponieważ przynosi ona wiele korzyści. Dzięki niej można promować swoje usługi i sprawiać, że przedsiębiorstwa będzie widoczne dla dużej ilości odbiorców. […]

Read More »

Promowanie marki w social mediach

Brak komentarzy
| Agencja Marketingu, Social media
Promowanie marki w social mediach

Promowanie marki w social mediach to jeden z obecnie najpopularniejszych sposobów na pozyskiwanie nowych klientów, budowanie z nimi długotrwałych i pozytywnych relacji czy też własnego wizerunku w sieci. Nie ma tutaj znaczenia czy przedsiębiorstwo jest dużym międzynarodowym koncernem czy też małą lokalną firmą, zarówno dla jednej jak i dla drugiej firmy promowanie marki w social […]

Read More »

Na czym polega branding personalny?

Brak komentarzy
| Branding personalny
Na czym polega branding personalny

W ostatnim czasie coraz więcej słyszy się pojęciu branding personalny. Mówi się o nim przede wszystkim w kontekście rozwoju zawodowego oraz zarządzania własnym wizerunkiem. Rzućmy nieco więcej światła na to, czym jest marka osobista i co można dzięki niej osiągnąć. Marka osobista. Co to takiego? Pod pojęciem branding personalny kryje się nic innego, jak marka […]

Read More »

Content marketing w mediach społecznościowych

Brak komentarzy
| Content marketing, Social media
Content marketing w mediach społecznościowych

Coraz więcej marek decyduje się na wykorzystanie social mediów w swojej strategii komunikacyjnej. Tym samym content marketing w mediach społecznościowych nabiera coraz większego znaczenia. Warto zatem zastanowić się co dokładnie oznacza to pojęcie i jakie działania obejmuje. Content marketing. Co to takiego? Content marketing oznacza najogólniej docieranie do odbiorców za pośrednictwem takich treści, które nie […]

Read More »

Branding personalny w modelingu

Brak komentarzy
| Branding personalny

Kiedyś marka kojarzyła się tylko i wyłącznie z firmą i znakiem towarowym. Jednak lata rozwoju i dynamicznych zmian w zakresie biznesu pokazały, że marka może odnosić się również do jednej, konkretnej osoby. Tak powstała marka osobista. Pojawia się pytanie, czy faktycznie warto inwestować swój czas w jej tworzenie? Czy personal branding przynosi rzeczywiście efekty? Jaka […]

Read More »

Jak komunikować się z klientami?

Brak komentarzy
| Nowoczesny marketing

W sprzedaży offline bezpośredni kontakt z klientami jest znaczącym elementem procesu transakcyjnego. W e-commerce użytkownicy również łakną komunikacji z podmiotem sprzedającym, jednak w tym przypadku cały proces jest nieco bardziej złożony. Dlatego przygotowaliśmy krótki poradnik o tym, jak mówić do klientów w świecie online. Jak treści wpływają na UX? Wielu osobom wydaje się, że tworzenie […]

Read More »

Jak pozyskać odbiorców do listy mailingowej na blogu?

Brak komentarzy
| Nowoczesny marketing

Newsletter – dla wielu osób to ciekawy sposób na otrzymywanie co określony czas zbioru wartościowych treści. Dlatego też nie mają nic przeciwko zapisaniu się do listy mailingowej. Jednak jak znaleźć takich internautów, którzy byliby skłonni pozostawić swój adres poczty e-mailowej, by zwiększyć bazę danych firmy? Przedsiębiorca musi znaleźć skuteczny sposób, a możliwości jest całkiem sporo. […]

Read More »

Komunikacja na LinkedIn w czasach Covid

Brak komentarzy
| Social media

Marketingowe rozwiązania widoczne w komunikacji internetowej trochę się zmieniły z uwagi na pandemię koronawirusa. Widać to na takich serwisach biznesowych jak choćby LinkedIn. To miejsce typowo biznesowych spotkań oraz wymiany informacji na temat prowadzenia działalności gospodarczej, a także drogi zawodowej. Zawsze było ono bardzo ważne dla wielu inwestorów. Z dużym zaciekawieniem śledzi się tutaj tematy […]

Read More »

Nawigacja po wpisach

1 2 3 Następny

Ostatnie wpisy

  • Branding personalny w biznesie
  • Koszt brandingu personalnego
  • Czym jest wizytówka w Google?
  • Promowanie marki w social mediach
  • Na czym polega branding personalny?

Najnowsze komentarze

  • Grzesiek - Jakie błędy najczęściej pojawiają się w copywritingu, czyli uważaj na teksty.
  • Pozycjonowanie - Najlepsza strona Twojego biznesu!
  • Ola - Niech świat o Tobie usłyszy, czyli od czego zacząć firmowy marketing?
  • Aśka - Skuteczna agencja marketingowa. Jak ją znaleźć?
  • Czarek - Komu zlecić stworzenie strony internetowej?

Kategorie

  • Agencja Marketingu
  • Branding personalny
  • Content marketing
  • Marketing
  • Marketing szeptany
  • Nowoczesny marketing
  • Social media
  • Strona internetowa

Tagi

agencja seo ambasador marki blogi branding pesonalny budowanie wizerunku buzz marketing content content marketing copywriting covid-19 e-commerce eRzecznik facebook marketing firmowy marketing fora internetowe google ads kampanie w google ads komunikacja komunikacja na linkedin komunikacja z klientem LinkedIn lista mailingowa mailing marka osobista marka osobista w modelingu marketing marketing dla firm marketing wartości modeling newsletter newslettery opinie w Internecie pisanie tekstów programowanie promocja SEO skuteczna agencja marketingowa skuteczna reklama skuteczny marketing social media sprzedaż online strona www szeptanka tworzenie stron User-Generated Content

konkretmarketing 2022 . Powered by WordPress