Co to jest wizytówka w Google? W jakim celu się stosuje oraz jak można ją założyć. Jeżeli chodzi o wizytówkę w Google, te pytania pojawiają się bardzo często. Wizytówka w Google jest bardzo potrzebna, ponieważ przynosi ona wiele korzyści. Dzięki niej można promować swoje usługi i sprawiać, że przedsiębiorstwa będzie widoczne dla dużej ilości odbiorców. Szczególnie jest ona dobrym rozwiązaniem dla firm, które działają lokalnie i chcą docierać do swoich potencjalnych klientów mieszkających na terenie, na którym przedsiębiorstwo prowadzi swoją działalność. Jak w takim razie działa wizytówka w Google? Jakie są jej zalety?
Co to jest wizytówka w Google?
Wizytówka w Google jest to profil firmy, które umożliwia jej dodawanie wszystkich podstawowych informacji na jej temat takich jak na przykład adres, pełna nazwa firmy, godziny jej otwarcia, numer telefonu, adres email, a także opinie pozostawione przez klientów, którzy wcześniej skorzystali już z usług przedsiębiorstwa. Co ważne, informacje te widoczne będą zarówno w wyszukiwarce Google jak i w mapach Google. Właśnie dlatego to rozwiązanie rekomendowane jest dla firm, które działają na rynku lokalnym i którym zależy na dotarcie do klienta właśnie z tego rynku. Wizytówka w Google sprawia, że firma będzie wyświetlana potencjalnym klientom wysoko w wynikach wyszukiwania, co przekłada się też na zwiększenie jej sprzedaży. Jest to łatwy sposób na poprawę swojego pozycjonowania.
Jakie korzyści może dawać firmom wizytówka w Google?
Wizytówka w Google może nieść za sobą wiele korzyści, właśnie dlatego warto ją tworzyć. Do jej głównych zalet należy:
- możliwość pojawienia się wysoko w wynikach wyszukiwania
- daje ona także dostęp do statystyk i innych ważnych informacji taki jak na przykład ilość osób, która zwiedziły wizytówkę i skontaktowały się z firmą przy jej użyciu
- posiadania aktualnej i zweryfikowanej wizytówki sprawia, że firma wydaje się być dla klienta zdecydowanie bardziej wiarygodna i godna zaufania
- jest to również szybki i prosty sposób na przekazanie klientowi ważnych informacji o firmie
- wizytówka w Google daje również możliwość dodawania zdjęć, czytania opinii zamieszczanych przez klientów, a także odpowiadania na nie, dzięki czemu przedsiębiorstwo może odpowiadać na wszystkie niejasności i negatywne komentarze, dzięki takim działaniom możliwe jest poprawienie swojego wizerunku w sieci. Założenie oraz prowadzenie wizytówki jest całkowicie darmowe.
Jaki jest koszt założenia wizytówki w Google?
Wizytówka w Google jest całkowicie darmowe. Jej założenie i dalsze prowadzenie nie wymagają żadnych opłat, koniecznie trzeba o tym pamiętać, ponieważ w Internecie istnieje wiele takich osób, które oferują jej założenie i prowadzenie za opłatą. Wykorzystują one niewiedzę i w taki sposób próbują naciągać osoby, które planują założenie właśnie własnej wizytówki. Nie ma potrzeby korzystania z takich usług, ponieważ proces ten jest bardzo łatwy i szybki, nie wymaga on też dłużej wiedzy. Samodzielne założenie wizytówki sprawia, że właściciel firmy może ją kontrolować i dopasować do własnych wymagań i potrzeb.
Najlepsza strona Twojego biznesu!
Każda firma, która chciałaby osiągnąć sukces w sieci musi posiadać własną stronę internetową. Jest ona jej wizytówką w Internecie i pozwala klientom na szybkie pozyskanie informacji na temat przedsiębiorstwa. Powodów, dla których warto mieć stronę internetową jest bardzo dużo. Jednym z nich jest fakt, że dzięki niej firma można zbudować własną wiarygodność. Firma, która nie posiada strony internetowej wydaje się też mało profesjonalna. Adres strony internetowej powinno się umieszczać na wizytówkach i wszystkich innych materiałach reklamowych.,
Kolejną dużą zaletą witryny jest to, że działa ona całą dobę. Oznacza to, że bez względu na godzinę klient może korzystać z niej i czerpać wiedzę na temat firmy. Co więcej własna witryna jest mierzalna co oznacza, że dzięki niej można analizować wszystkie podjęte działania i sprawdzać, czy są one efektywne czy też nie. Dzięki stronie można również budować relacje z klientem i pozwala ona skracać dystans pomiędzy marką, a jej konsumentami.