Czym się zajmuje agencja interaktywna?


Interaktywna co to znaczy? To pojęcie z dziedziny komunikacji. Interaktywność oznacza zdolność oddziaływania wzajemnego, poprzez komunikujące się strony. Pojęcie wykorzystywane jest w informatyce, multimediach, marketingu. Tutaj stosowane jest bardziej w kontekście zdolności do jednoczesnego odbierania informacji i reagowania na nią.

Agencje interaktywne są odpowiedzią na potrzeby rynku. Początkowo istniały agencje reklamowe, marketingowe, zajmujące się oczywiście prowadzeniem kampanii reklamowych. Z czasem okazało się, że kampanie takie, żeby być skuteczne wymagają zaangażowania specjalistów z kilku branż. Dzięki temu agencja interaktywna jest w stanie zapewnić swoim klientom kompleksowe wsparcie działań w Internecie.

agencja interaktywna

Zakres usług:

1. Programowanie.

To jest coś, z czym sam, jeśli nie jesteś specjalistą, nie dasz sobie rady. A od tego wiele zależy. Możesz mieć piękną stronę, idealne wizytówki i super logo, ale co z tego, skoro do nikogo to nie trafi? To dobry programista stoi za Twoją pozycją w wyszukiwarce. Stworzy spersonalizowaną stronę www, zapewni jej dobrą pozycję w wyszukiwarce, stworzy sklep internetowy, aplikację czy nawet cały portal. Zapewnia, żeby odpowiednie słowa kluczowe znalazły się w treści nagłówków na stronie. Umieści w Twoim sklepie wszystkie potrzebne interfejsy, skonfiguruje go z systemem do płatności, wysyłania paczek. Zintegruje to z obsługą maila, jeśli potrzeba – obsługą rezerwacji, śledzenia statusu zamówień. To potężne narzędzia do prowadzenia biznesu, zapewniające oszczędność czasu.

2. Grafika.

To jest najbardziej chwytliwa część, ma na celu przyciągnąć wzrok. To bardzo ważny aspekt Twojego biznesu – musi być atrakcyjny. Dobry grafik, kreatywny, mający świetne pomysły – to jest to, czego Ci potrzeba. Chodzi też o to, żeby trafić w gusta Twoich klientów, grafika musi być dopasowana do branży. Dobra oprawa graficzna podniesie atrakcyjność Twojej oferty.

agencja

3. Marketing.

Ważne, żebyś był obecny wszędzie tam, gdzie mówi się o Twojej branży, Twoich produktach. Specjaliści od marketingu pomogą Ci zaistnieć, wybudować markę. To proces żmudny, ale bardzo istotny. Najlepiej jest nie robić kampanii reklamowej wprost, trzeba wypracować sobie odpowiednią markę w Internecie. Dobrze jest systematycznie publikować wartościowe treści z naszej branży, ciekawostki, zdjęcia. To przyciąga odbiorców i powoduje, że oni udostępniają je dalej. Tutaj możesz dużo działać sam, aktualizować swoją stronę, bloga. Natomiast pamiętaj, że pod względem wartości marketingowych specjaliści są w stanie wnieść Twój biznes na zupełnie inny poziom. Zapewni obecność w social mediach, na forach internetowych, zareklamuje poprzez Google ads., zorganizuje marketing szeptany, a może zaproponuje współpracę z influancerem?

4. Analizy i efekty.

Przed rozpoczęciem działań agencja interaktywna na pewno zaproponuje analizę Twojego biznesu, żeby poznać Twoje potrzeby i dopasować do nich konkretne rozwiązania. W każdym z powyższych zakresów. Przyjrzy się temu, w jakiej branży działasz, zbada Twoich klientów docelowych, przeanalizuje obszary działania. Podczas kampanii, będzie analizowała jej przebieg, może pojawią się jakieś opinie, może wątpliwości od klientów. Po zakończonych działaniach dostaniesz analizę efektów. To na jej podstawie będzie można dokonać korekt, wyciągnąć wnioski i zaplanować dalsze działania.Połączenie tych obszarów i sztab socjalistów to coś, czego nie znajdziesz nigdzie indziej. Agencja interaktywna to wszystko, czego potrzebujesz, żeby Twój biznes osiągnął sukces. Magia? Nie, doświadczenie i ciężka praca.

Click to rate this post!
[Total: 2 Average: 5]