
Strona internetowa wydaje Ci się reliktem przeszłości, a może wręcz przeciwnie – niepotrzebnym wymysłem współczesnego świata? Nic bardziej mylnego, obecnie wirtualna odsłona firmy to punkt obowiązkowy w planie marketingowym każdego biznesu. Dlaczego warto mieć stronę internetową? W poniższym tekście postaramy się odpowiedzieć na to pytanie.
Buduje Twoją wiarygodność
Współcześnie firma, która nie ma własnej strony internetowej wydaje się po prostu niewiarygodna lub mało profesjonalna. Adres witryny powinien się, więc znaleźć na wizytówce i wszelkich innych materiałach reklamowych, które będą sygnowane logotypem Twojej działalności.
Działa całą dobę
Siedziba Twojej firmy otwarta jest w określonych godzinach, a Twoja strona jest dostępna dla klientów przez całą dobę. Kiedy, więc Ty i Twoi pracownicy odpoczywacie witryna www będzie wciąż działała na pełnych obrotach. Przy zastosowaniu odpowiedniej optymalizacji pod kątem SEO oraz wykorzystaniu możliwości płatnych reklam, strona www może stać się Twoje przepustką do ogólnopolskiego, a może nawet globalnego sukcesu.
Generuje zyski
Nadal zastanawiasz się, dlaczego warto mieć stronę internetową? Dobrze przygotowana witryna oraz odpowiednio prowadzone działania marketingowe pod jej kątem zbudują rozpoznawalność marki, a w efekcie będziesz czerpał coraz większe zyski ze sprzedaży. W tym miejscu możesz zaprezentować unikalny asortyment lub usługę w sposób, jaki tylko zechcesz. Do dyspozycji pozostają materiały video, opisy, zdjęcia, wizualizacje 3 D, blogi i wiele innych narzędzi, które pozwolą maksymalizować wyniki Twojego biznesu.
Pozwala mierzyć efektywność
Marketing online jest zdecydowanie bardziej mierzalny niż działania prowadzone w kanale offline. Dlatego możesz na bieżąco analizować każdą złotówkę wydaną na promocję Twojej witryny. Dzięki temu będziesz dużo bardziej precyzyjnie zarządzać budżetem marketingowym Twojej firmy, a co się z tym łączy, generować większe zyski. Brak strony internetowej zdecydowanie zawęża możliwości prowadzenia kampanii online i wiarygodnego kontrolowania ich efektywności.
Tworzy relacje
Dobrze zaprojektowana strona www skraca dystans między Twoją firmą ,a potencjalnym klientem. Rozwiązania typu newsletter, rezerwacja online, czy opcja czatu przejmują zadania, które w świecie offline często spoczywałyby na kilku osobach. Dlatego nowoczesna strona www, może stać się nie tylko wizytówką Twojej firmy i narzędziem marketingowym, ale również asystentem Twojego biznesu.
Dodam, trzeba jeszcze pozyskać wartościowe linki zewnętrzne. Prezentowana strona ma już trzy lata i tylko 2 linki zewnętrzne, trochę słabo, Domain Rating -1,3 – słabo