Niech świat o Tobie usłyszy, czyli od czego zacząć firmowy marketing?


Założyłeś firmę i chcesz dotrzeć do jak największego grona potencjalnych klientów, jednak zastanawiasz się, jak to zrobić? Droga w tym przypadku jest tylko jedna – pora zainwestować w marketing! Od czego zacząć działania reklamowe i jak nie zgubić się pomiędzy różnymi formami promocji i mnogością dostępnych narzędzi marketingowych? Przygotowaliśmy dla Ciebie krótki poradnik.

Pokaż się z najlepszej strony

Jeśli Twój biznes nie istnieje w Internecie, to tak jakby nie istniał w ogóle. Dlatego w sieci musisz się zaprezentować z jak najkorzystniejszej strony…najlepiej tej internetowej. Przygotowanie profesjonalnej witryny dostosowanej funkcjonalnością i layoutem do potrzeb Twojego biznesu najlepiej powierzyć specjalistom. Bo strona www, to wbrew pozorom nie tylko atrakcyjny wizualnie i intuicyjny szablon, ale też unikalne i wartościowe pod kątem merytorycznym treści.

 

Daj się polubić

Facebook dzisiaj stał się miejscem, gdzie życie prywatne styka się z zawodowym. Twój biznes musi, więc mieć też swoje miejsce w przestrzeni mediów społecznościowych. Założenia fanpage’a, to jednak dopiero początek przygody, później przyjdzie pora, żeby zadbać o zasięgi, reakcje i udostępnienia. W przypadku biznesów e-commerce, Facebook może być wartościowym źródłem konwersji, pod warunkiem, że kampanie zostaną odpowiednio zoptymalizowane. W zależności od profilu Twojej działalności przydatny może okazać się tez LinkedIn, Instagram,Twiter, a nawet SnapChat, czy Tik Tok.  Decyzję o tym, w jakim kanale warto zaprezentować swój biznes warto poprzedzić analizą grupy docelowej chcemy dotrzeć z naszą ofertą.

skuteczny marketing firm

Bądźcie w kontakcie

Dobrze jest już na starcie zacząć gromadzić adresy mailowe potencjalnych klientów. Dzięki temu będziemy mogli przesyłać na nie oferty skrojone na miarę potrzeb danego użytkownika. Wysyłanie spersonalizowanych wiadomości pozwoli nawiązać relację, która prędzej, czy później może zamienić się w transakcje.

Cała naprzód, czyli czas na sukces

Tak postawione fundamenty pozwolą ruszyć dalej Twojej firmie i sięgnąć po bardziej zaawansowane narzędzia marketingowe, takie jak kampanie płatne, blog, czy własny kanał na Youtubie. Marketing internetowy daje nieograniczone możliwości, jeśli więc zastanawiasz się od czego zacząć firmowy marketing to przestań rozważać i zacznij po prostu działać.

Click to rate this post!
[Total: 2 Average: 5]